søndag 3. juli 2011

Ferie!! Og eit kort! ;)

Tre planlause veker ligg framfor oss! Så herleg!!! :D :D

I år har vi verkeleg ingen store planer for ferien; ikkje ørten turar hit og dit, og heller ikkje fullt opp av besøk. Eigentleg veldig greit, spør du meg! ;)

Vil jo tru at det blir ein liten Ulvik-tur i løpet av desse vekene, men det er iallefall ikkje bestemt noko enda. Enn så lenge tek vi livet med ro her heime. Eller, det vil seie, i går ettermiddag reiste vi innpå setra med fullpakka bil, så no skal vi bruke setra som "base" nokre dagar. Nede i bygda att no for å snekre litt meir på reidskapshuset samt hente enda meir som skal vere med innover. Men kosa oss med lang frokost med egg og bacon på setra før vi reiste ned. :)

Har vaska og ordna litt innpå der, men det gjenstår litt. Men får sjå kor mykje eg tek i dag; eine handleddet mitt vart så forferdeleg illt i går kveld. Anar ikkje kva som har skjedd, men det er vondt uansett om eg brukar det eller held det i ro. Strålar oppover underarmen og, så det spørs om det er nokre nerver som ligg i klem eller noko slikt. Veit eg har hatt noko liknande før og da prata dei om noko bruskgreier...?! Ja, ja, har funne handleddsskinna/støtte-saken min, og håper det betrar seg kjapt. Like greit at eg ikkje har med plenty av scrappesaker til fjells, da! ;)

Men før vi tok ferie fekk eg da omsider hivd saman eit kort igjen!! :) Ville gje bort eit lite kort som takk til ei av dei tilsette i barnehagen til jentene. Ho er verkeleg eit positivt innslag! Blid og omgjengeleg og ungane er så glad i ho!! :) Men, til hausten skal ho byrje i ny jobb... Det minste ho kunne få, var ei lita helsing i papir!

Har brukt Bazzill, mønsterpapir frå Maja Design, punch frå Fiskars og Martha Steward, stempel frå Magnolis, tekststempelet hugsar eg ikkje produsenten av..., silkeband og halvperler. Tilda er fargelagt med promarkers og buksa og hårstrikken har og fått eit tynt lag med shimmer. På innsida har eg brukt vanleg skrivepapir.

On this card I've used bazzill cardstock, pattern paper from the swedish label Maja Design, punch from Fiskars and Martha Steward and the stamp is from Magnolia. Have also used silk-ribbon and pearls. Tilda is colored with Promarkers and on the jeans and the headband I've also added a thin-thin layer of shimmer (Liquid pearl).


Deltar i følgende utfordringer / Enter the card in these challenges:
* Sassy Lil' Card Sketch - June 28th
* Card and scrap # 12



Håper inderleg det blir litt scrappetid utover sommaren (med det været som er, passar det heilt klart best å vere inne.... :-/ ), men fyrst må handa bli god att!
Anbefalar alle å sjekke alle dei herlege Sommershow-oppgåvene frå DT på Scrapbookexpress!!

Ha ein fin søndag vidare!!
Tudelidu!

2 kommentarer:

MonaV sa...

Koselig kort:):) Flotte farger.

Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

Anne Bente sa...

super flot kort du har lavet, og kos dig rigtig i ferien ellemelle

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmm