mandag 16. februar 2009

Papirfletting resulterte i "morslykke"...!! :)

I heile februar feirer vi som nemnt kjærleiken til scrapbooking på Scrapbookexpress, gjennom Share the Love. Kvar dag legg Marit ut litt inspirasjon, og ein dag la ho ut ein LO kor ho hadde brukt papirfletting. Sterkt inspirert av den, eksperimenterte eg meg fram til denne saken i helga:
Bildet visre meg og tullene på 28 års dagen min, då jentene var knapt 1,5 mnd gamle.

I tillegg til papirflettinga, har eg jo og fått brukt min nye kjære Dymo!! :) :)


Ha ei flott veke!!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Den ble jo kjempelekker!!! Morsom måte å lage LOen på:)

Miss. Sigrun sa...

Den var rett og slett kul! Og du, takk for skjærebrett, flittig brukt allerede...!

Merete sa...

Så stilig at du har brukt den fletteteknikken! Har ikke fått prøvd meg på den ennå. Herlig bilde også:)

Dymo er kjekt, ja :):)