tirsdag 7. april 2009

Og sånn går no' dagan....

Lenge sidan siste oppdatering herifrå. Har vore dårleg med motivasjon og inspirasjon både til å scrappe og blogge dei siste vekene. Men, håper det kjem seg att, og det litt kjapt! :) Scrappelysta har jo vore heilt fraværande, og det nytter jo ikkje med alle dei flotte oppgåvene og utfordringane som ligg rundt omkring!!

Det er altså tysdag i påskeveka alt. Har ikkje tatt heilt ferie enno, men kjenner det blir godt med nokre dagar fri snart. Flott påskevær så langt, men dei melder visst dårlegare seinare i veka, når eg skal ha ferie... *grrrr* Ja, ja, været får ein vel ikkje gjort noko med.
Litt kaldt i natt og i dag, men det har faktisk vore over 0 nokre netter i helga, så siste veka har det smelta ein heil del snø og is. Så nå er heile verandaen berr og tørr, og er tatt i bruk! :D Herleg!!! :D

Før scrappelysta forsvant totalt, fekk eg då rota saman eit bidrag til Scrapbookexpress Grand Prix, runde 3, og eit bidrag til Årets Designer, veke 13, også det på dei rosa sidene.

GP#3-oppgåva gjekk på distressing. ALT vi putta på layouten skulle vere distressa på eit eller anna vis, og vi skulle bruke minst 3 ulike distressing-teknikkar. Eg scrappa eit par gamle bilde av mormor og morfar (mor er og med på det eine bildet). Ganske fornøgd, sjøl om såklart ser ein del eg burde endra. Iallefall artig å lage denne, så eg trur kanskje eg skal finne fram edge scraperen, neglefila og distress ink'n ein kveld, og sjå om ikkje scrappelysta kan lokkast fram att! :)

ÅD#13-oppgåva var å bruke minst 3 ulike chipboards på ein LO. Eg har brukt chipboard-bokstavar i overskrifta, ein swirl og ein nøkkel, pluss nokre rundingar i eine hjørnet. Bildet er av meg og tullene på setra i fjor haust. Flotte fargar i fjellet, og eit så som så forsøk på å gjenspeile dei i LO'en....!! *lol*

Då gjenstår det berre å ønske alle saman ei riktig GOD PÅSKE!!!!

2 kommentarer:

Merete sa...

Herlige LO'er, Ellen Marie!

Krysser fingra for at dere får litt sol i påska - uansett vær så regner jeg med at dere skal ut på tur. Så kose dere masse!!

God påske!

Klem fra Løten

Gine sa...

NYDELIGE LO'er Ellen Marie
Syntes distress LO'en spess var så flott
Ha en super påske uke, håper været holder seg og at scrappelysten kommer tilbake.. Ellers er scarppelyst og dårlig vær en flott kombinasjon da

Klemmer