søndag 8. mai 2011

Lat søndag...

Herleg med laaaang frokost og god tid! :)) Kvardagane er som regel prega av stress og tidsnød uansett kor tidleg vi kjem oss opp (nå ja, vert som regel for seint...), så eg synes søndagsmorgonane er sååå gode! :)
Magasin-kryssord og kaffe står på programmet no, som ei forlenging av frokosten! ;)

Ligg an til å bli ein ny flott vårdag. Noko disig/overskya enno, men se at sola bryt meir og meir igjennom. Og gradestokken viser alt 15 grader, og klokka er ikkje 10 eingong!! :D Herleg!! Det bles riktignok ein del, men hei! vi bur tross alt på Lesja....

I går vart dagen brukt på Bygdatunet, der heile familien var på dugnad. Var nokre god-trøtte små tuller som tusla til sengs i går kveld, ja! ;)

Godværet gjer sitt til at scrappesakene stort sett får ligge i ro om dagen. Men på fredagen vart det faktisk eit bidrag til NSD (National Scrapbook Day)-feiringa på dei rosa sidene . Kriteria var å bruke grønt og brunt som dominerande fargar, og LOen skulle vere i litt vintage/heritage-stil, samt at det skulle brukast blonde/bånd og blomster.
Fekk ikkje heilt til stilen denne gongen, men fargane og blonde og blomster vart da med:

Enda mange flotte NSD-oppgåver eg kunne tenkt meg å prøve, i tillegg til alle dei fantastiske utfordringane som ligg rundt om på alle moglege scrappe- og kortutfordringsbloggar, men eg får sjå kva det vert tid til.


Ha ein riktig flott søndag, alle saman! Nyt den!!! :)


Tudelidu!!

1 kommentar:

Tone K. sa...

Hei på deg ellemelle !! :o)
Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min. Ja, bli med på skissen...det hadde vært kjempegøy ! :o)

Synes du har fått til stilen på denne LO`en jeg. Har kommentert den inne på de rosa siden ;O)
Herlig side !!!

Ønsker deg en flott uke !!!
klem
Tone K.