Viser innlegg med etiketten Whiff of Joy. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Whiff of Joy. Vis alle innlegg

lørdag 11. februar 2012

Eit lite kort igjen

Heisann!
Lite aktivitet både på scrappe- og bloggefronten... What else is new...?!?! ;))

Men, bittelitt papirsyslar har det da blitt i det siste. Tok oss ein tur til fagre Hardanger forrige helg, og da vart det faktisk tid til å kose seg med litt papir innimellom! :))

På dette kortet har eg brukt stempel frå Whiff of Joy som eg har fargelagt med Promarker-tusjane mine. Men denne gongen var det altså berre dei ulike grå/svarte og blenderen som vart brukt! :)  Papira er frå Tim Holtz og det same er grungeboard-figurane (swirler og "hengsler"). Rosene er frå PapirDesign, og er i likheit med grungeboard-figurane spraya med glimmermist.

On this card I've used a lovely Whiff of Joy-stamp, which I've coloured with Promarkers. But this time I only used my grey/black-colours and the blender. Cool!! :))  Papers and grungeboard-figures from Tim Holtz. The roses are from PapirDesign, and like the grungeboard-figures, they've got a layer of Glimmermist. 





Deltek i følgjande utfordringar med dette kortet / I enter these challenges with this card:


* Whiff of Joy Challenge # 122 - Black and White Images
* CLP Challenge Blog #  44 (Sketch)
* Passion for ProMarkers # 135  - Colour Theme: Grey and Purple


Ha ein strålande laurdag alle saman!!   /  Wish you all a great saturday!!   :))