søndag 25. januar 2009

Artig utfordring! :)

Eg har fått følgande utfordring frå både Bealor/Beate og Merete:


1. Gå til foto/mapper

2. Ta ut den 6. mappen

3. Finn det 6. bildet

4. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet

5. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.

Link til dem, og la dem vite at de er utfordret


Var igrunnen litt spent på kva bilde dette kom til å bli, for i dei mappene mine er det mykje rart... Og ikkje alt like bra...

Men, det viste seg faktisk å vere eit herleg fotball-bilde av Ragnhild:

Bildet er tatt i Ulvik i fjor sommar. Vi var på sommarferie, men det var både kaldt og vått ute, så vi måtte kle oss godt og halde oss i aktivitet! Her er Ragnhild klar til angrep! :)
Kan vel ikkje seie at jentene hadde heilt god ballkontroll enno, men innsatsen var det iallefall ikkje noko i vegen med! :)
Eg vil gje utfordringa vidare til desse seks:

4 kommentarer:

Gine sa...

Klart jeg tørr
Takk for utfordringen...
skal ta den litt senere i dag =)

Gine sa...

Herlig bilde der foresten

ellemelle sa...

Supert Gine!!
Gleder meg til å se!! :)

Og takk! ;)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Jeg tar utfordringa, både fra deg og Bealor!
Må bare finne ut hvem jeg skal sende den videre til:)

Et tøft bilde du fant i den 6.mappa