lørdag 17. januar 2009

Nok ein award! :)

Eg har fått ein kjempekoseleg award frå Merete / Pingvinhockey!

Og for denne fabelaktige awarden, gjeld følgande reglar:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to

Dei fem eg ønskjer å gje awarden vidare til, er:
Og fem ting eg er avhengig av??! Eh..., det må bli:
1. Familien min
2. Søvn
3. Gode sko
4. Scrapping
5. God mat og drikke
For eksempel...!! :)

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

1000000 tak for den fine award, den er jeg meget glad for, altid så dejligt når nogen tænker på en

Mitt Kreative Krypinn sa...

Tuuusen takk for hyggelig award :)
*klem*