tirsdag 27. januar 2009

Glade jul! og hurra for Basic Grey!!

...... Ja da, veit at vi nærmar oss februar...!! Men, i helga har eg storkosa meg med julepapir og julebilde. Synes bilda i frå julekvelden er så rotete og vanskelege å scrappe, men bestemte meg for at eg SKULLE gjere det!! Og med dei nyyyydelege arka frå Wassail-serien il Basic Grey, hadde eg strengt tatt inga unnskyldning for å la vere heller!
Men, litt enkelt må det jo vere lov å gjere det, så eg hurtigscrappa eit par 12x12 LO'ar med tilsaman seks bilde frå julekvelden. I tillegg laga eg ein "LO" til å oppbevare alle dei koselege julekorta vi fekk, i. Til jul i år skal eg heilt klart lage ein slik ein på førehand, og henge opp, og putte korta nedi etterkvart.




Og som om ikkje dette var nok, ligg det no ute ei produktutfordring frå DesignTeamet på Scrapbookexpress . Og det gjeld nettopp Basic Grey! Oppgåva er ganske enkel: Scrap en LO eller noko anna, kor minst 50% av produkta er frå BG. LOVE IT!!!!!!!!! :) :) :) Begge dei to jule-LOane kvalifiserer så absolutt, for der er det nesten 100% BG!! hi hi!! Men, det var ein annan ein eg la inn som bidrag til utfordringa. Denne viser min kjære då han var ein liten søt gut! ;) God da!! :)


Alle papira på denne er fra Wassail-serien, og spesielt det bakgrunnsarket ("Snow Storm") synes eg er sååå fint! Bokstavane i tittelen er og BG, frå "Two Scoops"-serien. I tillegg er det litt Magic Mesh, ein tekstboks frå Ladybug and friends og ein chipboardbokstav kledd med Bazzill.

I grunnen godt fornøgd med denne. Likte at mange av fargane i bilde gjekk att i arka, og så kunne eg bruke den blå farga frå lua på tittel, chipboardbokstaven og brads. Som avslutning har eg sydd rundt heile LOen med symaskina mi. Ville egentleg bruke raud sytråd, men det var tomt etter at eg hadde sydd julekort-LOen!! :) Og tålmod eig eg ikkje, så då var det berre å bruke noko anna!! Kunne jo ikkje vente til eg fekk kjøpt ny sytråd....! ;)

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... så fine de blev alle sammen.

Miss. Sigrun sa...

Aww... så søt en gubbe ;D Den var veldig fin syntes jeg, på lik linje med alle de andre.
Takk for koselige hilsner på sida mi, og hils jentene si at jeg gleder meg masse til badestrandtur til sommer´n med dem! Og god bedring til deg, hører halsen ikke er helt på topp!