fredag 30. januar 2009

Share the love!!

I heile februar skal vi feire og dele kjærleiken på dei herlege rosa sidene (Scrapbookexpress, for uinnvidde... ;) ). Nærmere bestemt kjærleiken til verdas beste hobby / livsstil: scrapping, så klart!
Då eg byrja å scrappe for ganske nøyaktig 1 år sidan, trudde eg eigentleg ikkje at dette var noko for meg. Null teft for form og farge og med kreativitet som eit respatexbord, såg eg vel ikkje for meg den heilt store kjærleiken!! :) Men, så feil kan ein altså ta!! Eg simpelthen ELSKER scrapping!!! :) :) :) Så, uansett om du i utgangspunktet trur dette kan vere noko for deg, eller ikkje. PRØV!!! Dette er ein hobby som passar alle!

Og treng du inspirasjon, eller det er noko du lurer på, har eg eitt godt råd: Meld deg inn på scrapbookexpress.no! Her finn du eit overdådig og alltid inspirerande galleri, og ikkje minst ein stor gjeng herlege damer!! Eit godt sted å vere, enkelt og greitt! :)


I samband med "Share the Love", ligg det no ute ein lekker blogcandy der. Sjekk dette snopet:

Det er med andre ord ingenting å vente på: Sjekk ut dei rosa sidene ASAP!! :)

Ingen kommentarer: