fredag 25. februar 2011

Kortoppgåve #2 - Scrapbookexpress

Då er stemmene i runde to av kortkonkurransa på Scrapbookexpress talt opp, og eg kan legge ut bidraget mitt.

Oppgåva var å lage eit kort ut frå denne skissa. I tillegg skulle det vere monokromatisk (svart og kvitt kunne brukast i tillegg).
Og slik vart altså bidraget mitt:

Har brukt bruntoner. Bazzill-kartong, mønsterark frå Basic Grey, Magnolia-stempel (fargelagt med Promarkers), tekststempel frå Norsk Stempelblad, roser frå Papirdesign og swirlstempel frå Panduro (truuur eg). Pluss ein neve med små raindrops av ukjent opphav.
*****
Ellers er det herleg med fredagskveld!! Beste tidspunktet i heile veka!! :D
Vart arrangert kafè i barnehagen i dag, til inntekt til Forut-aksjonen. Ungane hadde bakt bollar og sjokoladekake, samt laga litt produkt for sal. I tillegg hadde dei litt "forut-varer" til sals. Vart jammen meg ny veske på ho mor... Har jo ingen frå før...! ;))
No har vi kosa oss med heimelaga pizza til barne-tv'n, og har funne helge-roa alle saman! Godt!!
Og fortsatt er det mykje igjen av helga.
Ha ein fin-fin kveld og ei fortreffeleg helg!! :)