torsdag 3. mars 2011

Maskulint, røft og tøft kort....

Jepp, det var oppgåve #3 i Kortkonken på Scrapbookexpress...!! Her har det gått mest i søte stempler og lilla og rosa osv., så eg hadde enkelt og greit ikkje peiling på korleis eg skulle angripe denne oppgåva!

Men brått fekk eg ein ide som involverte ein glidelås.... :D

Glidelås vart innkjøpr og voila, her er resultatet:

Einaste er at eg har gjort ei tabbe med den glidelåsen.... Kjøpte av typen som ikkje lar seg dele/opne heilt i botn, så kortet kan jo faktisk ikkje opnast heilt!!! :-/ Eller, det er ikkje heilt sant da... *rødme* Har nemleg IKKJE festa høgre sida av glidelåsen permanent, har berre "juksa" litt i påvente av å få kjøpt inn ny glidelås. Korleis eg skal orke og løsne og fjerne alle stiftane som faktisk held fast venstre sida veit eg dog ikkje...! ;))


Ellers er det lite scrapping for tida. Vart ferdig med ein lift i går, men må vente litt med å legge ut pga konkurranse. :)



Nei, på høg tid å finne loppekassa!

Natta! :)

8 kommentarer:

Linda sa...

flott kort,tøft med glidelås

Synnøve sa...

For et fantastisk kult og herlig kort Ellen !!!! kjempetøft med glidlås om den aldri så mye ikke går helt opp :)) Ha en strålende herlig helg klem Synnøve

Bondemor sa...

For et knallkult kort!!!!

Anonym sa...

Dette var kjempe tøft! Er så mye fint i bloggen din :D Klem frs lillesyster

Anonym sa...

Jeg har sagt det før, men du skal få det skriftlig: Kjempetøft kort! Du er så flink!

Wenche

Unknown sa...

Åh! Elsker den artsy/vintage-looken. Stilig!

Renates hjørne sa...

Dette kortet her ble bare råkult!

Frk. Bogstad sa...

Det va eit knallstiligt kort! Den glidelåsen va jamment godt påkome ;)