søndag 30. oktober 2011

Skissedilla #134 + eit "skuffekort"

Her er mitt bidrag til vekas herlege skisse inne på Skissedilla.
Har brukt kvit Bazzill (what else is new... ;) ), mist og restepapir.


Ellers har eg prøvd meg på eit såkalla "skuffe-kort" i helga. Fekk tips om ein super tutorial her: http://merethesscrapperier.blogspot.com/2011/10/steg-for-steg-skuffekort-totourial.html !
Ikkje verdens finaste fargar etc, men denne er vel strengt tatt å rekne for ein "prøveklut". ;)
Artig var det iallefall! :)
Skuffekortet bruker eg som bidrag til sponsorutfordringa inne på Scrappeland! Og i Scrappeland har det vore "offisiell opning" i dag!!! :))))) HURRA!!!!! :)))

Ellers ein roleg søndag her i heimen. Husbonden er på jakt, siste dag i elgjakta i dag, så dei skal nok drive på så lenge dei kan! ;)

Tudelidu!!




4 kommentarer:

Bondemor sa...

Hei og takk for sist! Kjempefine ting du har laget! Likte fargene på kortet godt jeg!:-)

Tone K. sa...

Så flott og koselig LO !! :)
Skikkelig fin ! :)

...og for et skuffekort da....sukk....knallfint ! :)

Fortsatt god søndag Ellen Marie...håper ikke vaska ble våt igjen ;)

klem

Anne Bente sa...

super flot som altid

klemmmm og god aften.

Lula sa...

Denne var flott! Likte godt sila som titter frem bak bildet og sommerfuglene. Ren side med flotte elementer;)

Klem Lula