Viser innlegg med etiketten Scrappeland. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Scrappeland. Vis alle innlegg

tirsdag 13. mars 2012

Scrappolympics!

Yes! Inne i Scrappeland har vi tent den scrappolympiske ild!! :)))
Så langt har vi vore gjennom fakkelstafett, inngangsmarsj, stafett, synkronscrapping og er i tillegg godt i gang med både kommentarutfordring og ikkje minst scrapathon! :)) Kan jo bli anpusten av mindre!

Tenkte berre eg skulle legge ut bidraga mine sålangt (av dei eg kan vise no).

Fakkelstafett:
Her fekk kvart fylke eit tema. Vi i Oppland skulle bli inspirerte av temaet vinteraktivitet og/eller eit bilde fra opningsseremonien fra OL-94.
Her er mitt bidrag, som slett ikkje vart heilt som eg hadde tenkt... :-/

Fredag gjekk startsskuddet for stafetten, der fyrstemann på kvart lag skulle scrappe ut frå ei skisse. Nestemann skulle så lifte det fyrste bidraget, men endre ein ting, osv.
Eg var fyrst på laget mitt, men siden oppgava vart lagt ut på morgonen, og eg hadde ein lang dag på jobb, kom eg alt for seint i gang... :( Men, det vart då 2. plass til slutt.
Bidraget mitt vart slik: (skissa var frå Pagemaps)

Scrapathon er og godt i gang, og det med 60 (!!!!) oppgåver!! :))) Absolutt ein heil del for ein kvar smak der altså!! :)  Scrapathon pågår gjennom heile olympiaden, så eg håper å få til enda fleire bidrag her etterkvart. Sålangt har eg fem, og er igrunnen fornøgd med det! :)

#11 - Minst 100 ord journaling

#19 - Dobbel LO

#20 - Finn deg ei skisse (har brukt ei av januar-skissene frå PageMaps)

#22 - Lift noko frå Scrappeland-galleriet (eg har lifta ein av Hanne sine flotte dobbelt-LOar)

#57 - Hjerter


Nei, på tide og rive seg laus frå både pc og scrappesaker, og sette i gang med rydding og vasking... Oh lykke...! ;)

Tudelidu!!

tirsdag 8. november 2011

"Howdy! It is two new sheriffs in town"

I november er "Utkledning" månedens scrappetema inne i Scrappeland.

Og slik vart mitt bidrag:


Bildet er frå karneval i februar. Søte sheriffar!! ;)
Litt dårleg bilde av LOen (forbaska mørketid....), fargane kjem ikkje heilt godt fram.

søndag 30. oktober 2011

Skissedilla #134 + eit "skuffekort"

Her er mitt bidrag til vekas herlege skisse inne på Skissedilla.
Har brukt kvit Bazzill (what else is new... ;) ), mist og restepapir.


Ellers har eg prøvd meg på eit såkalla "skuffe-kort" i helga. Fekk tips om ein super tutorial her: http://merethesscrapperier.blogspot.com/2011/10/steg-for-steg-skuffekort-totourial.html !
Ikkje verdens finaste fargar etc, men denne er vel strengt tatt å rekne for ein "prøveklut". ;)
Artig var det iallefall! :)
Skuffekortet bruker eg som bidrag til sponsorutfordringa inne på Scrappeland! Og i Scrappeland har det vore "offisiell opning" i dag!!! :))))) HURRA!!!!! :)))

Ellers ein roleg søndag her i heimen. Husbonden er på jakt, siste dag i elgjakta i dag, så dei skal nok drive på så lenge dei kan! ;)

Tudelidu!!




fredag 21. oktober 2011

På flyttefot....

Ja, det høyres vel strengt tatt litt meir "alvorleg" ut enn det er, men samstundes så er det jammen meg alvorleg nok for oss det gjeld!!
Flyttinga inneber heldigvis ikkje pakking av alt i hus og heim og heller ikkje endring av postadresse. Men, endring av nettadresse, derimot...!! Og korleis det vert med statsborgarskap er eg neimen ikkje heilt sikker på..! ;))  Jepp, eg er i ferd med å flytte inn i eit heilt nytt land; Scrappeland.no!! :)))))

Dei rosa sidene skal, etter 8 år, dessverre leggast ned ved nyttår. Det har jo vore "min andre heim" sidan februar 2008, så det er ikkje fritt for at nedlegginga er både trist og litt "skummel". Ikkje minst har både eg og andre lurt på kor i all verda vi skal gjere av oss!  (Ja, må berre ikkje tru anna enn at dette er alvor!!)
Men, det finnes jo så mange herlege og kreative sjeler der ute, og trur de ikkje at nokre av dei rosa damene, med Scrappegal Sørlending (med følge! ;) )i spissen, har komme oss til unnsetning?!???
Den 30. oktober er det offisiell opning av det heilt nye Scrappelandet!! :))  Men alt no er det mogleg å registrere seg og gjere seg kjent med alle dei supre innbyggerane der!  Det har eg gjort, og det anbefaler eg DEG og gjere og!! :))


Så, da ser eg deg vel snart i Scrappeland?? ;)  Bra!!