Har faktisk fått kosa meg litt i scrappekroken dei siste dagane! :)))
Mellom anna har endeleg ProMarker-tusjane fått lufta seg litt igjen!
Har laga kort til storebror som har gebursdag i morgon. Håper han tek det med eit smil og ikkje for personleg... ;))
(Hadde tenkt å bruke kortet i Sketchy colors utfordring nr 100, men det rakk eg dessverre ikkje, men det er altså laga etter skisse frå der.)
I've finally spent some time crafting again!! :)) Have made this card for my big brother's birthday. Just hope he see the humour, and don't get insulted.... ;))
Deltek i følgjande utfordringar med kortet / I'm attending these challenges with this card:
* Passion for ProMarkers #132 - Humour
* CRAFT Challenge 138 - Use numbers
Viser innlegg med etiketten CRAFT Challenge. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten CRAFT Challenge. Vis alle innlegg
mandag 23. januar 2012
fredag 3. juni 2011
Bryllupskort / wedding-card
Yuhu! Eit bittelite livsteikn frå denne kanten. Litt untakstilstand med sjukmeldt betre halvdel og veldig travelt på jobb, men no er det fredag og helg!! :))
Det har ikkje blitt tid til mykje scrapping og hobbyer dei siste vekene, men etter å ha fått bestilling på eit bryllupskort, tok eg meg omsider litt tid til og kose meg med kortlaging! :)
Dette kortet er sterkt inspirert av eit kort eg fann i Ett trykk tidligere i år. Kortet var laga av Ruth Ørsal. Anbefalar absolutt eit besøk i bloggen hennar!
Har brukt kvit bazzill, mønsterpapir frå ein bryllupsserie frå TPC Studio, MS-sommerfugl-punch (love it!!!!), Fiskars hjertepunch, papirroser frå Papirloftet og Papir Design, halvperler og ringene er klistremerker. "Kjære brudepar"-stempelet er frå Kort og Godt og det andre tekststempelet er eg ikkje sikker på kor er i frå..? I tillegg har eg brukt Spellbinder-dies, og alle kantane er sverta med Cats Eye "Chestnut roan".
Deltek med dette kortet hjå / I have entered this in the following challenges:
* Card and scrap #10 (blomster)
* CRAFT Challenge 105 (wedding / love)
* Sukkersøtt #127 (bryllup, ikkje 15x15)
Ha ei riktig fin helg, alle saman! :)
Tudelidu!
Det har ikkje blitt tid til mykje scrapping og hobbyer dei siste vekene, men etter å ha fått bestilling på eit bryllupskort, tok eg meg omsider litt tid til og kose meg med kortlaging! :)
Dette kortet er sterkt inspirert av eit kort eg fann i Ett trykk tidligere i år. Kortet var laga av Ruth Ørsal. Anbefalar absolutt eit besøk i bloggen hennar!
Har brukt kvit bazzill, mønsterpapir frå ein bryllupsserie frå TPC Studio, MS-sommerfugl-punch (love it!!!!), Fiskars hjertepunch, papirroser frå Papirloftet og Papir Design, halvperler og ringene er klistremerker. "Kjære brudepar"-stempelet er frå Kort og Godt og det andre tekststempelet er eg ikkje sikker på kor er i frå..? I tillegg har eg brukt Spellbinder-dies, og alle kantane er sverta med Cats Eye "Chestnut roan".Deltek med dette kortet hjå / I have entered this in the following challenges:
* Card and scrap #10 (blomster)
* CRAFT Challenge 105 (wedding / love)
* Sukkersøtt #127 (bryllup, ikkje 15x15)
Ha ei riktig fin helg, alle saman! :)
Tudelidu!
Etiketter:
bryllup,
Card and scrap,
CRAFT Challenge,
Kort,
Sukkersøtt
Abonner på:
Innlegg (Atom)