Har faktisk fått kosa meg litt i scrappekroken dei siste dagane! :)))
Mellom anna har endeleg ProMarker-tusjane fått lufta seg litt igjen!
Har laga kort til storebror som har gebursdag i morgon. Håper han tek det med eit smil og ikkje for personleg... ;))
(Hadde tenkt å bruke kortet i Sketchy colors utfordring nr 100, men det rakk eg dessverre ikkje, men det er altså laga etter skisse frå der.)
I've finally spent some time crafting again!! :)) Have made this card for my big brother's birthday. Just hope he see the humour, and don't get insulted.... ;))
Deltek i følgjande utfordringar med kortet / I'm attending these challenges with this card:
* Passion for ProMarkers #132 - Humour
* CRAFT Challenge 138 - Use numbers
Viser innlegg med etiketten bursdag. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bursdag. Vis alle innlegg
mandag 23. januar 2012
søndag 5. juni 2011
Bursdagskort og litt forkjølelse / Birthday-card
Søndag og utstrakt avslapping i heimen! Hadde sett for oss ein aktiv dag ute i finværet, men etter nydeleg vær tidleg i dag tidleg, driv det no og skyer noko over, og ikkje minst så bles det. Kjedeleg med denne vinden no som sola og varmen omsider er attende att.
Men, trur uansett det vert ein roleg dag her. Jentene har vore forkjøla i fleire dagar, gubben er jo beordra til å halde seg i ro, og no har forkjølinga smitta over på ho mor og. Så vi legg ikkje opp til dei heilt store krumspringa! ;)
Er besøk her (dvs oppe hjå far) i helga. Storebror med familien har vore her nokre dagar. Og sidan "svigerinna" mi hadde bursdag tidlegare i veka, laga eg eit lite bursdagskort i går kveld. Trudde eg hadde eit liggande, men den gong ei, så det vart litt i hyrten og styrten... Og det ber det visst preg av og... Ikkje heilt fornøgd, men, men.
Var kjekt å kunne titte innom nokre utfordringsbloggar for litt inspirasjon og tips til skisse og fargar etc!
Had to make a birthday-card last night. It was made in a hurry, and that is not always a good thing.... :( Would have changed a few things if I could, but it has already been delivered to the receiver...
I got a lot of inspiration from different challenge-blogs, and enter the card in these challenges:
* Just Magnolia #110 (anything goes with the option of adding lace)
* StampARTic June-challenge (the colors blue, purple and white)
* CLP Challenge Blog #37 (sketch)
Ha ein fin-fin søndag!! Wishing you all a good sunday!!
Tudelidu!!
Men, trur uansett det vert ein roleg dag her. Jentene har vore forkjøla i fleire dagar, gubben er jo beordra til å halde seg i ro, og no har forkjølinga smitta over på ho mor og. Så vi legg ikkje opp til dei heilt store krumspringa! ;)
Er besøk her (dvs oppe hjå far) i helga. Storebror med familien har vore her nokre dagar. Og sidan "svigerinna" mi hadde bursdag tidlegare i veka, laga eg eit lite bursdagskort i går kveld. Trudde eg hadde eit liggande, men den gong ei, så det vart litt i hyrten og styrten... Og det ber det visst preg av og... Ikkje heilt fornøgd, men, men.
Var kjekt å kunne titte innom nokre utfordringsbloggar for litt inspirasjon og tips til skisse og fargar etc!Had to make a birthday-card last night. It was made in a hurry, and that is not always a good thing.... :( Would have changed a few things if I could, but it has already been delivered to the receiver...
I got a lot of inspiration from different challenge-blogs, and enter the card in these challenges:
* Just Magnolia #110 (anything goes with the option of adding lace)
* StampARTic June-challenge (the colors blue, purple and white)
* CLP Challenge Blog #37 (sketch)
Ha ein fin-fin søndag!! Wishing you all a good sunday!!
Tudelidu!!
Etiketter:
bursdag,
CLP,
Just Magnolia,
Kort,
StampARTic
Abonner på:
Innlegg (Atom)