Viser innlegg med etiketten scrapping the music på norsk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten scrapping the music på norsk. Vis alle innlegg

fredag 22. januar 2010

Sidan sist...

Ja, som eg slo fast i går, har det vore stille på bloggefronten lenge no. Men samtidig så er vel stort sett livet ved det same, så dei heilt store tinga har vel ikkje skjedd. ;)
Jentene har rukke og bli nesten 3,5 år; store og flinke, snille og ganske så trassige...! :D Ein del utfordringar dreg det med seg, og mang ei tålmodighetsprøve, men stort sett går det vel bra. Dei sprer iallefall mykje glede! :)

Ja, og så har vi jo vorte ein ekstra i familien!! ;) I juli kom nemleg den fine pusen "Postmann Pat" (og det er ein hokatt.....! ;) ) i hus! Ho er tålmodig og snill med ungane, og tek ut "aggresjonen" sin på oss to vaksne! Spesielt på nakne tær...! :D
Hausten har vore travel. Eg har kome godt i gang i den nye jobben, men det er klart at (nesten) full jobb, og to treåringar heime tek tid og krefter. Så, trass i at eg trives kjempegodt, både fagleg og sosialt, gjorde det godt med juleferie! Vi koste oss heime i ro og mak, med mykje god mat, nye leiker (ja, jentene fekk nok flest julegåver i år og!! ;) ) og ein og annan turen ut.

2010 starta som 2009 avslutta: med sprengkulde! Det var nedi i 30 minus her heime, og på Dovre var det ned på -40 grader fleire dager! Dette har gjort sitt til at det har vore mykje inneaktivitet både heime, og for ungane sin del i barnehagen.

No har heldigvis kvikksølvet krope opp på slik omtrent -6 grader; det er litt greiare! ;) I tillegg lavar snøen ned, så det er full vinter. Slik sett burde vi nok tatt ein skitur i helga, men det har nok ei kraftig forkjøling sett ein stoppar for. Vi hostar og harkar og nys heile gjengen! :-/

Men, for min eigen del skal eg vel klare å få tida til å gå med litt scrapping, tenker eg...! ;)
Ja, for etter ei laaang scrappetørke, er eg omsider i gang att!!! Eit felles "nyttårsforsett" med ei scrappevenninne om å delta på alle skissekonkurransane på Scrapbookexpress var det sparket bak eg nok trengte! :) Og ein aldri så liten scrappehandel frå Papirloftet ga den ekstra lille inspirasjonen som trengtes!
I tillegg til skissekonken, har eg og meldt meg på Årets Designer (også på dei rosa sidene), og har og eit håp om å få levert eit bidrag til kvar scrapliftutfordring der, så her er det berre å henge i! *LOL*
Eit anna lite prosjekt på scrappefronten er å få ferdig eit 8x8 album til svigermor. Det var eigentleg tenkt som julegåve, men det sette scrappesperra ein brå stopp for; så no er det heile omgjort til bursdagsgåve til midten av februar.
Her kjem eit lite knippe av det eg har laga i haust (før scrappesperra...) og no på nyåret:






mandag 23. mars 2009

Scrapping the Music - på norsk #5

Mens jentene har sove ein liten formiddagslur, har eg hurtigscrappa eit lite bidrag til Sang #5 på Stm-pn. Sangen er "Sommerfuggel i vinterland" av Halfdan Sivertsen, ein nydeleg sang! Har valgt strofa "Ny i livet" til denne layouten.
Bildet på sjølve LO'en er igrunnen av elendig kvalitet, men det er altså tatt med ein mobiltelefon i eit halvmørkt rom! :) Det verste er at eg ikkje veit kven av jentene som er avbilda!! Men ei av dei er det, iallefall!! *lol* Bildet er tatt berre nokre få timar etter fødselen. Og grunnen til at det er brukt mobil, er at vi (blåauga som vi jo er, begge to....) var sikre på at vi kom til å bli sendt heim att, då vi drog på sjukehuset "for ein sjekk, for sikkerhets skyld".... 5 timer etterpå var vi foreldre til to nydelege jenter! Og kamera og utstyr? Jo, det stod jo att heime, regna jo ikkje med å få bruk for det!! *dunker hovudet hardt i veggen*

Er ikkje meir enn sånn passe fornøgd med LO'en, men det var da artig å få scrappa eit av dei bilda der omsider.

Den svarte Bazzillen er berre med på bildet for å gje ein roleg bakgrunn. Det gamle slitte grøne trekket på stolen LO'en låg på under fotografering, er ikkje akkurat noko å vise fram....! :) :)

onsdag 18. mars 2009

Sukkertøy på Scrapping the Music - på norsk

No ligg det ute litt fristande sukkertøy på Scrapping the Music - på norsk -bloggen. Og oppfordringa som følgjer med dette sukkertøyet er kjempekoseleg! Den går nemleg ut på å besøke minst 5 bloggar frå blogglista på Stm, og legge att kommentar. Og med alle dei flotte og superinspirerande bloggane i den lista, var jo dette ei sann glede!! :) :)
Her er seks av dei eg besøkte, og som eg heilt klart kjem til å besøke igjen:
HegeAL , så mykje flott, la spesielt merke til ein herleg LO, med super målearbeid, og herleg miks av fargar og fonter! Masse inspirasjon!! :)
Lise , fantastisk flotte bilder og nydelege farger!! Stilrein nydeleg scrapping! :)
Francielle , for eit oppkomme av inspirasjon!!! *bøyer meg i støvet* Lag-på-lag-LO'ar som ein aldri kan sjå seg heilt mett på!! Og det som ved fyrste augekast kan minne om komplett kaos, høyrer sammen i ein perfekt orden og harmoni!! Skal utan tvil besøke denne bloggen mange gonger!!
Tangent , her falt eg for ein nydeleg vinter-LO, pynta med ein miks av snøkrystallar og av alle ting sommerfuglar!! Og det var berre heilt nydeleg!! Herleg!!
Cathrine , side med flotte layoutar og lekre kort! La spesielt godt merke til nokre LO'ar i nydelege duse farger! I tillegg er tydelegvis Cathrine ein racer med symaskina! :)
Ruby , åååååå!!! Alle som treng litt vårstemning, bør ile inn på bloggen til Ruby, for der er det så herlege vårbilder!! Og treng du litt sol, så er det berre å ta ein titt på bilda av dei herlege gutane hennar!! Solskinn i mengder der! I tillegg har jo Ruby nokre nydeleg og herlege layoutar liggande! Er så glad i stilen hennar, skikkeleg glad-scrapp!! :)

Ja, eg har altså kost meg stort!! :) :)

Og i dag har Stm-gjengen lagt ut sang #6, og eg gleder meg stort til å ta fatt!! :) Det er av ein eller annan grunn så inspirerande å scrappe etter musikk/sang. Eit av problema eg ofte har når eg scrapper, er å finne tittel! Passar ikkje tittelen heilt, blir eg aldri heilt fornøgd med LO'en. Sangtekstar er jo gjerne spekka med fine strofar, treffande linjer, klisjear og djupe tankar. Trur kanskje det er derfor eg har fått sansen for å scrappe etter musikk. :) Når eg les teksten, er det gjerne ei strofe som treff meg, og eg veit med ein gong kva bilde eg skal bruke osv.
Gleder meg iallefall til å gå i gang med ei ny Stm-utfordring!

Og eit ekstra pluss, som eg kom på no heilt på tampen: Det er tekster på NORSK! Eg scrapper så godt som aldri på engelsk!!
Vil heilt til slutt seie tusen takk til gjengen bak Stm-på norsk! Super utfordringsblogg med flotte oppgåver!! De gjer ein super jobb!! :) :)

mandag 16. mars 2009

Scrapping the music - på norsk Bonus #3

Akkurat no ligg det ute ei ny bonus-utfordring på Scrapping the Music - på norsk bloggen. Utfordringa går ut på å scrappe sin favoritt vår-sang. Eg visste med ein gong at eg skulle bruke "Vårsøg" (tekst Hans Hyldbakk, melodi Henning Sommero). Det er ein av dei finaste sangane eg veit, og sjøl den flotte surnadølsdialekta er som musikk den og! :) Har derfor beholdt den originale skrivemåten i strofa eg har vald meg, nemleg "...hør kår bekkjin søng".

Ein LO om vatn burde kanskje vore blå, men det vart våren og grønfargane rundt bekken som bestemte resten! :)