Viser innlegg med etiketten konfirmasjon. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten konfirmasjon. Vis alle innlegg

fredag 24. august 2012

Eit kort!! :)

Ja tru det eller ei, men eg har faktisk laga eit kort!! :)  Lenge sidan eg har så mykje som sett på scrappesakene mine.
Fekk bestilling på eit konfirmasjonskort, og klarte sjølvsagt ikkje seie nei, så da var det berre å gå i gang! ;)

Har brukt ei super skisse frå Sketchy Colors som utgangspunkt. Stempelet er eigentleg to Magnolia-stempel som er montert saman og papira er frå Maja Design. Inni kortet (tok dessverre ikkje bilde, og no er kortet overlevert) er det plass til personleg helsing, samt ei penge-lomme.

Deltek i Sketchy Colors # 127 med kortet.


Takk for titten, og god helg!! :)