Viser innlegg med etiketten Sketchy colors. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sketchy colors. Vis alle innlegg

fredag 24. august 2012

Eit kort!! :)

Ja tru det eller ei, men eg har faktisk laga eit kort!! :)  Lenge sidan eg har så mykje som sett på scrappesakene mine.
Fekk bestilling på eit konfirmasjonskort, og klarte sjølvsagt ikkje seie nei, så da var det berre å gå i gang! ;)

Har brukt ei super skisse frå Sketchy Colors som utgangspunkt. Stempelet er eigentleg to Magnolia-stempel som er montert saman og papira er frå Maja Design. Inni kortet (tok dessverre ikkje bilde, og no er kortet overlevert) er det plass til personleg helsing, samt ei penge-lomme.

Deltek i Sketchy Colors # 127 med kortet.


Takk for titten, og god helg!! :)

tirsdag 17. mai 2011

Hurra for 17.mai (og Sketchy Colors #71 - Ein smak av sommar)

Hurra for 17. mai!!!!

Gratulerer så mykje med dagen alle saman! Her på Lesja har vi feira dagen som seg hør og bør, med barnetog, sang, pølser, is og kaker! Har vore ein del regnver, men heldigvis berga vi bra gjennom heile barnetoget!

Jentene har vore så fine i dei flotte bunadane sine, og eg trur dei har hatt ein like bra dag som dei hadde håpa og venta så lenge på. :))

***
Ellers vart det da faktisk bittelitt meir scrapping i løpet av helga i Ulvik. Fekk blant anna til ein layout etter skissa som er denne vekes utfordring hjå Sketchy Colors.
Ganske så enkel LO, men uansett koseleg å ha i albumet. Bildet er frå turen på Karlsvika påskeaften:

Har brukt Bazzill (raud og kraft), mønsterark frå Nook&Pantry-serien til Basic Grey, hekla blonde og blondebrikke, papirroser frå Papirloftet og Prima, bling frå Kort & Godt og Prima, thickers frå American Crafts, minialfa Adornit, tagen er av ukjent produsent. Ja, og så er det vel eit par metall-charms og litt bølgepapp der og!

No er det tid for å få eit par småtrøtte frøkner i seng! Ha ein fortsatt fin 17.mai!! :)

Tudelidu!