Viser innlegg med etiketten Magnolia. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Magnolia. Vis alle innlegg

fredag 24. august 2012

Eit kort!! :)

Ja tru det eller ei, men eg har faktisk laga eit kort!! :)  Lenge sidan eg har så mykje som sett på scrappesakene mine.
Fekk bestilling på eit konfirmasjonskort, og klarte sjølvsagt ikkje seie nei, så da var det berre å gå i gang! ;)

Har brukt ei super skisse frå Sketchy Colors som utgangspunkt. Stempelet er eigentleg to Magnolia-stempel som er montert saman og papira er frå Maja Design. Inni kortet (tok dessverre ikkje bilde, og no er kortet overlevert) er det plass til personleg helsing, samt ei penge-lomme.

Deltek i Sketchy Colors # 127 med kortet.


Takk for titten, og god helg!! :)

søndag 3. juli 2011

Eit par bryllupskort

Tenkte berre eg skulle slenge inn eit par bryllupskort eg laga tidlegare i sommar/vår. Har visst ikkje fått somla meg til å legge dei ut her enno... ;)

Her har eg brukt eit Magnolia-stempel, fargelagt med Promarkers. Tekststempelet er frå Kort & Godt.
På dette har eg brukt eit bilete frå eit klippeark, men eg kjem ikkje på produsenten i farta...
Etter det "sukkersøte" rosa kortet, syntes eg det var litt artig å lage eit noko meir røft og rufsa kort med inking, riving og bølgepapp. Det kvite arket inni kortet var ferdigstansa! Me like!! ;)
Takk for titten, tudelidu!