lørdag 21. mars 2009

Kjempekoseleg award, og litt scrappings!

Eg har fått denne kjempekoselege awarden frå Merete/Pingvinhockey , og eg må berre sitere det ho skreiv som "begrunnelse" i bloggen sin:
"Ellemelle/EllenMarie - ei herlig jente fra snølandet Lesja, som jeg har blitt "kjent" med gjennom Scrapbookexpress. Du har en helt egen måte å formidle bildene av dine kjempesøte tvillingjenter på ! Og jeg blir så glad det kommer en ny ut-på-tur-LO fra deg:) Kjempeflott å se hvordan dere bruker naturen - sikkert fordi jeg er så vant til det sjøl ;) Og det skal bli gøy å hilse på deg under treffet på Stange til sommeren:) Og ikke minst gleder jeg meg til å se veve-prosjektet ditt ferdig!!"

:) :) Tusen, tusen takk for koselege ord, Merete!! Vart så glad og nesten litt rørt da eg las dette i går! :)

No er det altså min tur til å gje denne awarden vidare.

Sigrun - mi kjære veslesyster! Og no ein alvorleg smitta scrapper!! :) :) Veit det er litt vanskelege dagar for deg, men er veldig glad for at de trives så godt i den nye flotte leiligheta. Håper alt anna kan rette seg snart og, det fortjener du verkeleg.
Synes det er så morosamt at eg har fått smitta deg med scrappe-bazzillen, og gler meg til vi kan ha eit lite "scrappetreff"! :)

Ruffa/Renèe - eit scrappe-unikum!! Du er ein kjempeinspirasjon, og eg kan studere layoutane dine igjen og igjen, og stadig oppdage nye spennande detaljar! Og som DT-medlem på dei rosa sidene, gjer du ein kjempeinnsats for oss medlemmane! Stadig vekk kjem du med herlege utfordrande og morosamme konkurranser og oppgåver, og du stiller opp med råd og tips, same kva det gjeld! :)

Anne Bente - ei super dame frå Danmark! Samme om det er layouter, kort eller ATC'er du lager, så er det små kunstverk!! Du har et fantastisk blikk for detaljer og farger, og eg kan knapt sjå meg mett på dei fantastiske arbeida dine! Og spesielt lar eg meg sjarmere av dei nydelige layoutane med dine vakre søte barnebarn.
Håper formen din er bedre, fortsatt god bedring!

Gine - dei rosa sidene sin representant i solfylte Florida! Og mitt store, store scrappeidol!!!! Veit knapt kvar eg skal begynne....! Eg trur det må eksistere ein heilt spesiell kjemi mellom deg og papir! Uansett kva du legg ut, i blogg eller galleri, så er det kunstverk av ypperste klasse! Fargar, distressing, bilder, pynt.... alt passar 120% saman! Du lagar herlege actionfylte layoutar med dei sporty og kjekke gutane dine, og nydelege og harmoniske layoutar med den vakre jenta di!

ToneF - du lagar dei herlegaste layoutar, minialbum og ATC'ar! Dei er som friske pust i ein til tider grå kvardag! Og bilda du brukar er så knallflotte! :) Du har ein særegen stil, men samtidig har eg mang ein gong sett at du beherskar "alle"! Eg er fortsatt mektig imponert over LO'ane du laga til 7 stiler-artikkelen på dei rosa sidene!

Nina - ein mester med kamera og papir!! Bilda dine er så fantastisk flotte, uansett om det er naturbilde, eller bilde av den søte guten din. Og du gir bilda ei fantastisk flott "innramming" med dei gjennomførte layoutane dine!

Nora - dataspillende, musikkelskende superscrapper! :) Du lagar dei kulaste layouter! Friske og spreke, i herlege fargar og tøft oppsett!! Og så herleg med litt meir variasjon i tema, enn hjå oss småbarnsmødre.... *hihi* Titteles Årets Designer 2008 var velfortjent, og du gjer ein super jobb i DT!!

***********************
Har da scrappa litt den siste veka og. Her kjem eit par:

Årets Designer veke 12, der vi berre fekk bruke einsfarga kartong
Skissekonkurranse veke 11

1 kommentar:

Nora sa...

Tusen takk for award og koslige ord! Så ikke denne før nå jeg *flau* Skal legge den ut i bloggen min :D