mandag 16. mars 2009

Scrapping the music - på norsk Bonus #3

Akkurat no ligg det ute ei ny bonus-utfordring på Scrapping the Music - på norsk bloggen. Utfordringa går ut på å scrappe sin favoritt vår-sang. Eg visste med ein gong at eg skulle bruke "Vårsøg" (tekst Hans Hyldbakk, melodi Henning Sommero). Det er ein av dei finaste sangane eg veit, og sjøl den flotte surnadølsdialekta er som musikk den og! :) Har derfor beholdt den originale skrivemåten i strofa eg har vald meg, nemleg "...hør kår bekkjin søng".

Ein LO om vatn burde kanskje vore blå, men det vart våren og grønfargane rundt bekken som bestemte resten! :)

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig nydelig!!! Du brukte dette mønsterarket på en flott måte:)
Stilig LO:)

Gine sa...

NYDELIG !!!!
LO'en og bildene er bare fantastiske !!!

Ellen Karin sa...

Denne var kjempelekker. Og fint at du bruker orginaldialekten på tittelen, og at du skriver på din dialekt i bloggen. Synes det var lekkert med det grønne arket jeg. Var skikkelig vårlig og fint.

Takk for at du deltar. :)

Anonym sa...

Wooow,kjempe flott!!

Merete sa...

Wow!! Denne var virkelig rålekker altså!!