onsdag 18. mars 2009

Sukkertøy på Scrapping the Music - på norsk

No ligg det ute litt fristande sukkertøy på Scrapping the Music - på norsk -bloggen. Og oppfordringa som følgjer med dette sukkertøyet er kjempekoseleg! Den går nemleg ut på å besøke minst 5 bloggar frå blogglista på Stm, og legge att kommentar. Og med alle dei flotte og superinspirerande bloggane i den lista, var jo dette ei sann glede!! :) :)
Her er seks av dei eg besøkte, og som eg heilt klart kjem til å besøke igjen:
HegeAL , så mykje flott, la spesielt merke til ein herleg LO, med super målearbeid, og herleg miks av fargar og fonter! Masse inspirasjon!! :)
Lise , fantastisk flotte bilder og nydelege farger!! Stilrein nydeleg scrapping! :)
Francielle , for eit oppkomme av inspirasjon!!! *bøyer meg i støvet* Lag-på-lag-LO'ar som ein aldri kan sjå seg heilt mett på!! Og det som ved fyrste augekast kan minne om komplett kaos, høyrer sammen i ein perfekt orden og harmoni!! Skal utan tvil besøke denne bloggen mange gonger!!
Tangent , her falt eg for ein nydeleg vinter-LO, pynta med ein miks av snøkrystallar og av alle ting sommerfuglar!! Og det var berre heilt nydeleg!! Herleg!!
Cathrine , side med flotte layoutar og lekre kort! La spesielt godt merke til nokre LO'ar i nydelege duse farger! I tillegg er tydelegvis Cathrine ein racer med symaskina! :)
Ruby , åååååå!!! Alle som treng litt vårstemning, bør ile inn på bloggen til Ruby, for der er det så herlege vårbilder!! Og treng du litt sol, så er det berre å ta ein titt på bilda av dei herlege gutane hennar!! Solskinn i mengder der! I tillegg har jo Ruby nokre nydeleg og herlege layoutar liggande! Er så glad i stilen hennar, skikkeleg glad-scrapp!! :)

Ja, eg har altså kost meg stort!! :) :)

Og i dag har Stm-gjengen lagt ut sang #6, og eg gleder meg stort til å ta fatt!! :) Det er av ein eller annan grunn så inspirerande å scrappe etter musikk/sang. Eit av problema eg ofte har når eg scrapper, er å finne tittel! Passar ikkje tittelen heilt, blir eg aldri heilt fornøgd med LO'en. Sangtekstar er jo gjerne spekka med fine strofar, treffande linjer, klisjear og djupe tankar. Trur kanskje det er derfor eg har fått sansen for å scrappe etter musikk. :) Når eg les teksten, er det gjerne ei strofe som treff meg, og eg veit med ein gong kva bilde eg skal bruke osv.
Gleder meg iallefall til å gå i gang med ei ny Stm-utfordring!

Og eit ekstra pluss, som eg kom på no heilt på tampen: Det er tekster på NORSK! Eg scrapper så godt som aldri på engelsk!!
Vil heilt til slutt seie tusen takk til gjengen bak Stm-på norsk! Super utfordringsblogg med flotte oppgåver!! De gjer ein super jobb!! :) :)

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Takk for ros - det liker vi:)

Så hyggelige ting du har skrevet om de andre her - dette blir morsomt for dem å se. Kjempegøy at du ble med på Sukkertøyet vårt - og vi setter stor pris på at du er så aktiv i bloggen vår som du er:)

Takk for at du gir av deg selv:)

Wenche sa...

Koselige ord til oss i STM-på norsk. Men det er skikkelig koselig å vandre rundt i blogger på jakt etter inspirasjon, og vi får sett mye flott